torsdag 3. april 2008

Rolf prøver å ta sitt eget liv

Gunde

12 kommentarer:

  1. Herlig - han lyktes nok ikke. Utrolig lenge de kan holde seg under også. Også fikk jeg assosiasjon til en jeg kjente en gang som het Rolf.... Hvordan kom du på det navnet?

    - og du har fått en pris;
    http://randiweb.com/2008/04/02/en-pris/ :D

    SvarSlett
  2. Vel, Rolf var bare et navn jeg fant på. Han heter egentlig Gunde, men jeg tenkte det var greit å anonymisere med tanke på de nærmeste pårørende.

    Tusen, tusen takk for pris. Jeg skal ta godt vare på den, og/å sende den videre. Tusen takk.

    SvarSlett
  3. Haha, nå lo jeg høyt:D
    Og det er jo kanskje litt slemt....

    SvarSlett
  4. Neida, han hører deg ikke.

    Det alvorlige her er at jeg etter en utflukt i formiddag, må konstatere at Hvalerskjærgården er full av suicidale svaner.

    SvarSlett
  5. Genialt! Svaner er tøffe dyr. Jeg så en i dag, den var seriøst stor som en hest, også gikk den som en pingvin. <3

    SvarSlett
  6. Takk for det, mine damer.

    Svaner er grisetøffe. Sinte blir de også. Men Rolf er nok ikke så tøff...

    SvarSlett
  7. *ler*
    Flott bilde av Rolf!

    SvarSlett
  8. Åh, nå fikk jeg litt vondt av Rolf, merker jeg. Må være trist å ikke være så tøff som de andre svanene...

    SvarSlett
  9. Fantastisk! *ler*
    Rolf var et utrolig bra navn! :-D

    SvarSlett
  10. Skavlan: Det er mulig Rolf har fått sitt voksenliv spolert siden han alltid ble kalt den stygge andungen da han var liten. Sånt er trist.

    Sorgenfri: :-)

    SvarSlett
  11. Rolf ble veid og funnet for lett. Derfor flyter han.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.