tirsdag 27. mai 2008

Arne var en stjerne som ble nektet å skinne

Photobucket

15 kommentarer:

  1. aww
    titlene dine blir jo bare tristere og tristere

    SvarSlett
  2. Ja, det er riktig. Jeg tror det er viktig å drøfte triste og alvorlige temaer for bli godtatt som en seriøs blogger.

    :-)

    SvarSlett
  3. Synes hullet i midten ser suspekt ut, har det foregått en kriminell handling her?

    SvarSlett
  4. Du har rett Scripft. Jeg vil kalle det en innertier.

    SvarSlett
  5. Jeg vil hevde at Arne var heldigere enn de andre stjernene for han fikk utforske fjaera og jordoverflata i stedet for aa bare henge uti verdensrommet og gjoere ingenting.

    I did it my way, kan han synge. I stjernehimmelen, der han sikkert havner...

    SvarSlett
  6. Alter Ego:

    Det var meget vakkert sagt. Du kunne vært en glimrende prest.

    SvarSlett
  7. ...men han lever for alltid i en blogg...

    SvarSlett
  8. Han bør være hoppende glad for det! Stein Mehren sier det slik:
    "I evighetens perspektiv er selv stjernene døgnfluer."

    SvarSlett
  9. Dette var flott, Inni. :-)

    Nå nærmer jeg meg en seriøs blogg!

    SvarSlett
  10. Det ser også ut som om Sorgenfri sin platesamling inneholder de obligatoriske godbitene.

    SvarSlett
  11. Hm. kanskje han skinner igjen hvis han blir vannet litt. Men da blir det jo useriøst.

    SvarSlett
  12. Ja, nei vi kan ikke pynte på virkeligheten. Det blir fort glamourblogging.

    SvarSlett
  13. Jeg ville heller vært et levende vesen på havets bunn, enn en diger gassklump i det skumle verdensrommet. :)

    SvarSlett
  14. The stars we could reach, were just starfish on the beach.

    SvarSlett
  15. Å nei, nå må jeg gråte også...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.