torsdag 1. mai 2008

IMG_10000

Jubileum

8 kommentarer:

  1. Takk for det. Det er jo en liten milepæl, er det ikke?

    SvarSlett
  2. Genial måte å feire "jubiléet" på. :)

    SvarSlett
  3. Vel. Jeg er redd for at det kanskje ikke er så genialt. Det er et vådeskudd. Jeg kom bort i utløseren mens jeg ventet på et eller annet.

    SvarSlett
  4. Gratulerer fra meg også! Synes det var et godt vådeskudd, og ikke minst interessant fokusert... Flere slike!

    SvarSlett
  5. Takk, Trond. Vådeskudd liker vi.

    SvarSlett
  6. He he. Bildet nummer 10000 er kanskje et lite jubelé, men når bilde nummer 10000 er satt inn i album er virkelig en fin anledning til å feire!

    Anbefaler deg å bruke et godt organiseringsverktøy. Selv bruker jeg Photoshop organizer, men har også prøvd Picasa....

    SvarSlett
  7. Album er for damer. Men du sier noe når det gjelder organisering. Jeg har prøvd noen programmer, men det blir liksom ikke greie på noe av det. Ta meg sammen, er hva jeg skal gjøre, trur eg.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.