mandag 30. juni 2008

Strå

Kveld

7 kommentarer:

  1. Du ser det store i det lille - og omvendt. Boeyer meg i stoevet igjen, Buster:)

    SvarSlett
  2. Det er dessverre en stund siden jeg har fått vært innom, Buster, og jeg kan vel trygt si at jeg har måpet meg gjennom en del av de siste tilskuddene. Du er ufattelig god til å ta bilder. Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å forsøke å lukke munnen.

    SvarSlett
  3. Alter Ego: :-)

    Maria M: :-)

    Spirfht: Takk. Snart ferie?

    SvarSlett
  4. Jepp. Starter pent med jobbing hjemmefra denne uken. Jeg blir vel faktisk hjemme noen uker nå. Vi burde jo...

    SvarSlett
  5. Utrolig at du klarer å fange slike store små glimt på en så elegant måte. Det er noe skjørt og vart over måten du bruker kameraet og talentet ditt.

    SvarSlett
  6. Dette hadde vore nydelig på veggen min,Sart og vakkert :)

    Mvh MT/Marie

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.