torsdag 3. juli 2008

Riksvei 110

On the road again

6 kommentarer:

  1. Er ikke alltid så flink til å skrive kommentarer men jeg følger med på siden din.
    Du har så utrolig mange fine, kule, flotte bilder.

    Stå på...

    SvarSlett
  2. Buster; du er skyld i at jeg har gått til det skritt å ta opp kredittlån. Fy!

    Du er også skyld for at jeg får så lyst til å ta bilder selv når jeg ser bildene dine..

    Om jeg blir omtrent ca halvparten så god til å ta bilder som deg så er det verdt pengene..

    Ville bare si takk ;-))

    SvarSlett
  3. vel, glemte å fortelle det viktigste.. Jeg tok opp kredittlån for å kjøpe meg Canon ESO 40D... Er det bra kamera synes du?

    SvarSlett
  4. Litt av et blikk du har. :-)

    SvarSlett
  5. Sander: Jepp. Sannheten og livet også.

    Lord: Takk, takk og takk. Jeg er ikke god på å kommentere selv, faktisk. Veldig hyggelig at du er her.

    Kjellemann: 40d er knall. Du burde ha mye å prøve deg på i hagen din for tiden. Stå på, min venn. Kredittlån, derimot, høres skummelt ut.


    Inni: Takk, det samme. Som du sikkert skjønner liker jeg best å bruke tiden på å se, fremfor å vri på knotter.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.