torsdag 25. september 2008

Asylet XXIV

Positiv

4 kommentarer:

  1. Dette er også et bilde som setter tankene i sving. Får mange ulike assosiasjoner.. og det er topp!!

    SvarSlett
  2. Sier som Inger Johanne!
    Uten tittel ville bildet blitt noe annet, men det er med dette som med reste av Asyl serien, kombinasjonen gjør at man tenker nye tanker.
    Flott!!

    Også oppdaget jeg cool photoblog iconet - det betyr at du må være listet der og vi fant deg og har gitt deg en cool photoblog award stemme. Vel fortjent!

    SvarSlett
  3. Jepp denne setter tankene i sving... Bra serie dette her, veldig bra.

    SvarSlett
  4. Asylet skal sette tanker i sving. Veldig fint at det gjør det også.

    Takk for stemmen, Randi og Knut. Jeg er registrert litt overalt, tror jeg. Men nå husker jeg ikke lenger alle stedene. Cool photoblogs bruker jeg ofte til å finne nye blogger. Veldig mye bra der. Jeg har stemt på dere for lenge siden. :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.