tirsdag 9. september 2008

Nypete

Damedrikk, en bokstav

12 kommentarer:

  1. Terningkast 6! Ikke mer å si om den saken!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Simen. Men jeg må minne deg om at terningen er kastet.

    :-)

    SvarSlett
  3. Denne gjetta jeg faktisk bildet paa for meg selv etter bare aa ha sett overskrifta i rss-leseren. Utrolig bra bilde, like fullt. Hva gjoer du for aa faa saa hvite bakgrunner; studio eller noe annet?

    [groennskolling paa fototeknikk]

    SvarSlett
  4. Hell: Det er kanskje fargen du liker. Jeg tenkte på å prøve meg på en filt-R, men det får bli en annen gang.

    Alter: Ja, denne er ikke så dyp. Hvit kartong og levels i photoshop gjør susen for hvite bakgrunner.

    SvarSlett
  5. Hihi, den gjetta jeg også, morsomt :) Begynner å "kjenne! deg litt nå ;)stilig!
    Du bruker ekstern blitz alltid til slike bilder eller?

    SvarSlett
  6. Tornerose: Nei, vanlige små blitzer er ikke tingen. Jeg bruker dagslys når det lar seg gjøre.

    SvarSlett
  7. Nå fikk jeg lyst på te :D

    SvarSlett
  8. Hei! Hvordan går det ?Du er aktiv med kameraet skjønner jeg.Prøver å lage meg en hjemmeside du må bare komme innom å legge igjen en hilsen: ) www.123hjemmeside.no/Lenas-kaker

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.