fredag 28. november 2008

Maritim lykke

ro meg over

21 kommentarer:

  1. Et kjempefint brudd på komposisjonsreglene!

    SvarSlett
  2. Jeg liker at du tar så enkle, rene bilder :)

    SvarSlett
  3. Enig med Ithil, rent og pent bilde!

    SvarSlett
  4. Flott bilde og bra eksponert.

    SvarSlett
  5. Sukk. Buster, akkkurat i kveld elsker jeg deg litt. Jeg haaper det er greit.

    SvarSlett
  6. aah. gleder meg til sommern

    SvarSlett
  7. Flott stemning i dette bilde, rent og fint komponert...

    SvarSlett
  8. Majann og Siri: Jeg innser at det ser sommerlig ut. Men jeg kan love at bading og sommer ikke var det første som slo meg i går ettermiddag.

    Jan Ivar, Ithil, Rune, John og Ivar: Dere har sikkert skjønt at jeg liker enkle bilder. Det er fordi jeg er en enkel sjel. Men det er litt tvangshandling over det også. Jeg vraker mange historier fordi de er komplekse.

    Alter Ego: Be my guest! Ta en tur over til Corvus, og elsk litt på henne også.

    Helge: Ah. Can´t get enough...

    SvarSlett
  9. Brilliant like most of the stuff in this blog.

    SvarSlett
  10. Thank you, Chrome3d. Welcome to the blog.

    Stormel: Hmm. Ikke så lur som deg! :-)

    SvarSlett
  11. Jeg har alltid undret meg på hvorfor hav og himmel er så intenst beroligende og fascinerende. Tilsynelatende så monotont, men samtidig aldeles ikke.
    Et nydelig foto, Buster.

    SvarSlett
  12. Der har du et poeng, Ståle.

    SvarSlett
  13. Jeg synes ikke det var så mye sommer jeg! Synes det er et skikkelig fint høstbilde av havet. I den grad man kan se forskjell på høst og sommer i havet... :-) Jeg vil IKKE bade! Ser kaldt ut! Vakkert er det uansett! :-)

    SvarSlett
  14. Takk, Karianne. Forøvrig er bildet fra området rundt Vikerhavn på Hvaler. :-)

    SvarSlett
  15. Du er veldig flink til å ta bilder, Buster!! Vakkert! Alle bildene er vakre!! Jeg liker dem veldig godt!!
    Mvh Meg

    SvarSlett
  16. Lovely girl: Du er så snill! :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.