tirsdag 1. september 2009

Diverse skog

12 kommentarer:

  1. Corvus liker dette! :o)

    (hmmm, noe tyder på at man kanskje har vært litt for mye på fjesboka i det siste, når man til og med begynner å tenke fjesbokspråk...)

    SvarSlett
  2. Fikk litt flimmerfølelse nå jeg.... Spennende bilde!!

    SvarSlett
  3. Dette hadde jeg banka opp på stueveggen anytime, Buster :)

    SvarSlett
  4. Dette er rett og slett en utrolig flott blogg!
    Inspirerer til å ta frem kamera igjen.

    Irene

    SvarSlett
  5. Sitrende vakkert. Kan ikke la vær å lure på om du har vært på tur med Sander:

    http://overflate.blogspot.com/2009/08/stammesprak.html

    selv om hans skog holder seg i avklaret ro!

    SvarSlett
  6. Corvus. I like.

    Hans HB: Jepp. Alt annet enn rolig.

    Mytteristen. Ohoi. Takker.

    Irene: Veldig hyggelig. Ta frem kameraet, du.

    Titta: Jeg er støtt på tur med Sander. Men ikke i dag. Det kan hende at jeg var med når han tok sitt bilde. Ikke helt sikker.

    SvarSlett
  7. Råstilig! Rett før man deiser i bakken det her... :)

    SvarSlett
  8. Dette var knall en flott sugende følelse her ja.

    SvarSlett
  9. skann skog
    skingre sjanger
    sjelden slik sett skjefta
    susende strenger silkesvart
    synge

    *skogetapas*

    SvarSlett
  10. Nå koser jeg meg virkelig her inne! Dette var tøft, og bra!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.