fredag 4. september 2009

Fredagshorisont

Dark side

11 kommentarer:

  1. Høyt vann i dusjen eller er det en kald halvliter.. )de andre forslagene jeg var innom i tankene skal jeg spare deg for :) )

    Ha en riktig fin helg Buster.

    SvarSlett
  2. Hehe
    Her skummer det godt ja:0)

    SvarSlett
  3. Ler av Rune! :)

    God helg til deg også.

    SvarSlett
  4. Skål passer nok best her ja. Ser godt ut og, men ikke så godt som den Guinnessen jeg nettopp hadde :)

    SvarSlett
  5. Hei der! Denne bloggen ble jeg virkelig interessert i;)
    Mye flott her, og mye fotos som krever det lille ekstra syns jeg.
    Her kommer jeg gjerne igjen og ser mere:))

    SvarSlett
  6. Her var mye flotte og "kule" bilder, om jeg kan si det på den måten ;-)
    Takk for titten!
    Tone

    SvarSlett
  7. Takker alle 5. Velkommen tilbake:-)

    SvarSlett
  8. Ser veldig innbydende ut....

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.