torsdag 17. september 2009

Smalltalk #4

12 kommentarer:

  1. Er det neste års solbrillemote jeg ser?

    SvarSlett
  2. Kan det bli mer delikat nå? Me like...!

    SvarSlett
  3. Joakim: Det kunne det ha vært. Litt i overkant kanskje?

    Ivar og Rune: :-)

    SvarSlett
  4. Er det bare jeg som ser litt ... eh...anatomi her? ;-)

    SvarSlett
  5. Så du noe kjent, mener du?

    SvarSlett
  6. Før jeg leste A.E.'s kommentar syns jeg dette bildet var bare lekkert og (stil)rent.

    Nå fikk jeg noen mindre lekre assosiasjoner - også.

    Men de overdøver ikke førsteinntykket!

    SvarSlett
  7. Hehe. Det kan hende at vi får forskjellige assosiasjoner. Mine assosiasjoner har først og fremst med lekkert å gjøre. Artig. :-)

    SvarSlett
  8. Eh... HVIS jeg hypotetisk sett så noe kjent ville ikke dette innlegget hett 'small talk' :-P

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.