torsdag 17. juni 2010

Notater fra kjøkkenvinduet

8 kommentarer:

  1. se meg
    herfra derfra
    alle veger vise
    skal jeg smile deg imøte
    blåkront

    'tapasnotert'

    SvarSlett
  2. Stilig gjennomført.

    Jeg har sendt deg en e-post angående nnmeldelsen i blopp.no har du fått sett på den?

    SvarSlett
  3. Takk, guttær.

    Morten: Respons kommer om litt.

    SvarSlett
  4. liker godt dette og det forrige - hvor jobber du?

    SvarSlett
  5. Emmieverlasting: :-)

    Ida: Takk for det, og velkommen hit. Jeg jobber ikke så mye, men leker desto mer. Men jeg vil ikke si hva jeg driver med, for jeg liker å være helt anonym. :-)

    SvarSlett
  6. Låner dette som bakgrunnsbilde på pc'en min jeg!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.