torsdag 19. juli 2012

Rolige dager i Rakkestad

11 kommentarer:

  1. aw hvor er det flot. Dejlige farver, der skaber en god kontrast hinanden imellem.

    SvarSlett
  2. Hvor i Norge er bildet taget?

    SvarSlett
  3. Restart på Jorden, dag 1.
    Glimrende!

    SvarSlett
  4. Eg har lurt litt på kor Windows hadde reist for å finne inspirasjon til det gamle, klassiske bakgrunnsbildet sitt, og no fekk eg svaret... Fint bilde!

    SvarSlett
  5. Hm.. stille før stormen, kanskje? Ikke lenge til det braker løs med "Markens Grøde" i dette området vil jeg tro...
    Forøvrig er dette Rakk`sta` på sitt beste spør du meg.. ;)
    Liker enkelheten i bildet med de tre elementene åker,himmel og skyer.. :)

    SvarSlett
  6. Sjældent, men rammende. Tak

    SvarSlett
  7. Har ikke blogget på en stund - men det er fortsatt en lykkestund å titte innom deg!

    SvarSlett
  8. Takk, folkens :)

    Liv Johanne: I mitt hode er Rakkestad mer en tilstand enn et sted i Østfold. Dette er forresten nærmere Degernes.

    SvarSlett
  9. Som Valkyrien skriver,- en lykkestund hver gang du legger ut noe nytt,- og hver gang så genialt vakkert, underfundig, ettertenksomt......
    Takk:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.