lørdag 2. februar 2008

Råde kirke

Raade Kirke

4 kommentarer:

  1. Du vet det ikke, men jeg har fulgt med lenge. Du tar bilder av "hjemme", og det redder dagen for ei som bor langt unna.

    Skal ikke så mye mer til, enn et hjørne av råde kirke, en benk i gamlebyen eller en grusvei ved Hafslund Hovedgård til, når hjemlengselen er på det verste.. :)

    Du tar utrolig flotte bilder. Jeg beundrer kamerabruken!!

    - Mariann

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Mariann.

    Det er veldig hyggelig at jeg har noen lesere. :)

    SvarSlett
  3. Jeg vil tro du har mange. :-)

    Hvert av fotografiene "taler" til meg i større eller mindre grad.

    Takk!

    SvarSlett
  4. Hei og takk skal du ha inni.

    Jeg har egentlig ikke så mange lesere, men det er høy kvalitet på de jeg har. Og det setter jeg stor pris på!

    Takk igjen.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.