søndag 23. mars 2008

Hammerslag på hammerslag, inntil livets siste dag.

Hammer

6 kommentarer:

  1. Jeg tenkte jeg skulle synge 'Kor e hammar'n, Edvard, du traeng han vel nu, nu naar doera skal spikres igjen'. Men saa slo det meg at dette er jo ei slegge, ikke en hammer.

    Uansett: bildet er like fint. Hvor kommer du over motiver som dette?

    SvarSlett
  2. Velkommen til min ringe blogg, ærede Alter Ego :-)

    Slegga er ikke så veldig stor. Så jeg tror vi må kalle den en hammer. Erling Havnå ville fnyst om han hadde sett den.

    Motivene finner jeg hvorhen jeg går i li og fjell. Slegga tilhører en bonde, hvis sønn jeg kjenner.

    SvarSlett
  3. Digger det. Digger det forrige også, med navnet Stål.

    SvarSlett
  4. Det handler dog ikke om stoerrelse, men om form:-)

    Fint at du ferdes vidt omkring; det gjoer bloggen din veldig severdig!

    SvarSlett
  5. Takk for det, Spripht. Og velkommen hjem.

    Takk igjen Alter Ego. At størrelsen ikke teller har jeg blitt fortalt. Det med formen er litt nytt for meg. :-)

    SvarSlett
  6. Hehehe...snakker vi redskaper generelt naa??

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.