lørdag 12. april 2008

Enkle og subjektive notater om meningen med livet

Livet er herlig

9 kommentarer:

  1. Her mangler det faktisk et lag. Prøv igjen til neste år, når IK Start er tilbake.

    SvarSlett
  2. Esquil: Jeg lar det stå så lenge. Alt forandrer seg om bare noen timer. Så lenge var Adam i paradis.

    Fredrik: Start? Hva var det igjen?

    SvarSlett
  3. Hehe... Hvis dette er meninga med livet syns jeg livet virker ganske forvirra! :)

    SvarSlett
  4. Forvirra er et stikkord, ja. Der har du meg:-)

    Fordelen med å være ganske enkel, er at det skal enkle gleder til...

    SvarSlett
  5. OK da. man får lære seg å se de positive sidene i livet, vi rbk-supportere har tross alt våre naturlige fiender. på barneskolen lærte jeg et vers:

    nede på stasjonen
    tidlig en morgen
    står alle togene
    så pent på rad

    jeg føler at nå oppstår en ny tekst til samme melodi.

    nederst på tabellen
    tidlig en morgen
    molde og lillestrøm
    så pent på rad

    SvarSlett
  6. Er vi enige om at det aller viktigste er at Lillestrøm taper?

    SvarSlett
  7. jeg blir med på å være enig!

    SvarSlett
  8. Det er godt Siri. Det ser ut som om vi får mange gleder i tiden som kommer.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.