tirsdag 1. april 2008

Tenk på asfalt

en uferdig tanke

10 kommentarer:

  1. En dam jeg ikke har lyst til å falle ut i...

    SvarSlett
  2. Nei. La oss håpe du slipper. Jeg har forresten lest at du er litt klønete...

    :-)

    SvarSlett
  3. Thank you, Sænder. How is China today?

    SvarSlett
  4. China is just right. Now.

    SvarSlett
  5. Liker godt bloggen din. Bildene dine er så herlig poetiske.

    SvarSlett
  6. Tusen takk, og velkommen til meg, Iselin.

    Jeg er egentlig ikke så poetisk anlagt. Det er bare det at jeg ikke kan skrive...

    SvarSlett
  7. Vel, titlene på bildene har jo en viss poetisk eim over seg. Gir en ekstra poetisk dimensjon til bildene. :)

    SvarSlett
  8. Sånt blir jeg glad for å høre. Takk for det. :-)

    SvarSlett
  9. Bra tittelen sørger for en forankring, ellers kunne jeg stå i fare for å bli sugd inn i det svarte hullet!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.