onsdag 28. mai 2008

Ukonsentrerte notater i kveldslys

Strandnellik

7 kommentarer:

  1. Ukonsentrerte men akk så vakre, drømmende, dansende, lekende, elskende, - hvem trenger vel konsentrasjon da?

    SvarSlett
  2. ...selv trodde jeg det var et nordlys paa vift, men det sier kanskje mer om hvor tankene mine er for tida??

    SvarSlett
  3. Randi: Det er godt å la alt bare flyte noen ganger.

    Alter: Nordlys kunne det ha vært. Det er ikke det, men gress og strandnellik. Tipper du nynner på gamle slagere med Kirsti Sparboe.

    SvarSlett
  4. Takk Corvus. Jeg liker det selv.

    :-)

    SvarSlett
  5. Poeh. Jeg kommer nordfra, saa det er ikke noe Kirsti Sparboe her skjoenner du:-P

    Og gress + strandnellik fikk meg til aa nynne paa 'sitter her paa berget og ser ut over havet' til minne om min foerste og herligste soerlandssommer...zukk.

    SvarSlett
  6. Hjem, hjem langt mot nord. Det er Sparboe, er det ikke?

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.