lørdag 9. august 2008

Stein og vann XI

Morning moode

9 kommentarer:

  1. Særdeles vakkert! Måtte denne serien bli lang!

    SvarSlett
  2. Til å miste pusten av!

    SvarSlett
  3. Veldig pent, fin kontrast mellom stein og refleksjon i vann pga den lille brisen.

    SvarSlett
  4. Takk mine gode venner. Som nevnt før: Jeg liker både stein og vann. Og det er jo flaks, for det finnes nok av det.

    SvarSlett
  5. Ligner paa innerst i Trollfjorden! Og herlig komponert bilde:)

    SvarSlett
  6. Takk, Alter. Jeg har vært en snartur i Farsund i helgen. Der fant jeg dette vannet. Komposisjonen er det vår Herre som har stått for.

    :-)

    SvarSlett
  7. Det er samme fyren som har staatt for Trollfjorden, saa da har han nok funnet noe han likte godt!! :-) Om enn med variasjon oppover, jfr hoeydedrag/fjell osv. Det er jo litt forskjell paa Farsund og Trollfjorden, tross alt.

    SvarSlett
  8. Da jeg så tenkte dette bildet tenkte jeg: "Åhh, så nydelig". Flere ord er vel knapt nødvendig...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.