onsdag 10. september 2008

Dørene lukkes

Live or die Pictures, Images and Photos

11 kommentarer:

  1. The Doors of Perception ?

    SvarSlett
  2. eller dødehavsreferanse? blah. kombinasjonen ga et trist inntrykk, i alle fall. som en elegi.

    SvarSlett
  3. Hvis referansen er Huxley, så er det et interessant innspill. Veldig.

    Velkommen til mitt mørke hjørne, Jarle.

    SvarSlett
  4. Vårløk: Fint innspill. Jeg er litt opptatt av havet. Hav, kai og reise, som i Sult.

    SvarSlett
  5. Fint beskjært. Dystert og deilig trist.

    SvarSlett
  6. Hav, kai og reise kan ogsaa vaere Mykle. Saann bare for aa ha sagt det:)

    Jeg kjenner (eh...kjente) opptil flere som er bak den lukka doera der. Det vekker tanker.

    SvarSlett
  7. Hjelp - jeg kjenner jeg får klaus av dette her! :o/

    SvarSlett
  8. Alter: Hav, kai og reise kan nok være både Hamsun og Mykle og flere til.

    Corvus: He, he. Jeg kan jo ikke feelgoodblogge hele tiden...

    SvarSlett
  9. Ser at dette er kategorisert under "angst". Redd for vann? Jeg syns det var spennende. Havet er så ensformig og likevel variert. Det har du fått fram her. Hadde jeg forsøkt å ta et tilsvarende bilde, ville jeg bare syntes det var kjedelig. Men ikke ditt. Du er god!

    SvarSlett
  10. Jeg er ikke mer redd for vann enn det som vanlig er. Vann er mer et symbol i dette bildet.

    :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.