lørdag 8. november 2008

Kjærlighet mellom tau

touch

7 kommentarer:

  1. Den godeste Buster har gått inn for Shibari nå.

    SvarSlett
  2. Jeg satt og tenkte at her må jeg finne på et morsomt ordspill, men ikkeno falt meg inn. Så da får jeg bare skrive at jeg syns du her har fanget strukturer og detaljer utrolig flott. Et enkelt og vakkert bilde i god Bustertradisjon.

    SvarSlett
  3. Ja, og "uten en tråd" ville jo vært helt feil her!
    Men man kan jo prøve seg med: "Før det ble knute på tråden"...

    SvarSlett
  4. Jeg satt og tenkte paa det samme som Staale, og det naermeste som falt meg inn var noe om sterke baand og knyttet sammen. Men jeg klarte ikke helt aa formulere det. Jeg kjente saltsmaken av dette bildet - and I loved it:)

    SvarSlett
  5. Disse trosser nok all motgang ;)

    SvarSlett
  6. Bra sett, Buster!

    Fotoboksen: Den måtte komme :p

    SvarSlett
  7. Shibari måtte jeg google. Fant faktisk mange spennende fotografer i søket. Takk for det.

    Ellers er det mye artig med tau og trosse. Dere begynner å forstå min enkle humor. Takk for det også.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.