tirsdag 2. desember 2008

Stein og vann XVII

Hvaler

17 kommentarer:

  1. Flott, liker hvordan steinene er nesten svarte og slitte fra vannet som har vasket over dem... og atter igjen har du gitt vannet et perfekt slør nesten som tåke. Flott.

    SvarSlett
  2. Mystisk, vakkert, litt trolsk.
    Fullt av magi og eventyr og "her kan alt skje" følelse.
    Flott innramming av harde steiner med dype spor i fronten, så det sarte, myke sløret -
    veldig vakkert og flott.
    Et praktverk av et bilde Buster!!

    SvarSlett
  3. Deg og meg i morgen, det blir gøy=) Håper du tar noen fine bilder som vi alle kan se!

    SvarSlett
  4. Utsnitt, innhold og farver sitter velbalansert.
    Dette kan du sette ramme på :)

    SvarSlett
  5. *sukker av velbehag*

    SvarSlett
  6. Takk skal dere ha. Stein og vann er morsomt å gjøre, for det skal så lite til før det blir pent å se på.

    Iskrem: Det blir kjempegøy. Jeg tror ikke du skal være særlig engstelig. Bloggen min er ikke sånn sonitusmateriale, og jeg har ikke tenkt å drive noen valgkamp. Jeg setter pengene mine på deg. :-)

    SvarSlett
  7. Hei hei :-)
    Du er utrolig flink!!
    Digger bildene dine!! Skulle ønske jeg var like flink!! =)
    Mvh Meg =)

    SvarSlett
  8. Skriver under på Randis beskrivelse av bildet. Det setter meg i magisk myte-modus!

    SvarSlett
  9. Buster: Ikke vær så sikker på det! Dine bilder sier mer enn tusen ord. Jeg prøvde meg på noen bilder som kommer i posten min i morgen, og jeg hadde blitt kjempeglad hvis du kunne gi en sånn "fotografisk" mening om dem? :)

    SvarSlett
  10. Flott bilde! Godt lys og slør skaper magien i bildet.

    SvarSlett
  11. Lovely girl: Tusen takk. Jeg har sett på bildene dine. De er fine de da.

    Titta: :-)

    Fredrik: "fotografi" betyr forsåvidt lystegning...

    Anja: Vi liker elementene!

    Elisabeth: Takkogtakk. Jeg ser gjerne på bildene dine. Bilder i posten tyder på analogt. Det er spennende.

    Rune: :-)

    SvarSlett
  12. Stein og vannsserien din er flott. Ser noen foreslår å sette ramme på, og ja jeg synes du skal vurdere ei skikkelig utstilling! Kan du ikke finne et snasent lokale i Gamlebyen?

    SvarSlett
  13. Nuvel. Jeg har litt erfaring med ustillinger. Det er gøy det, men det er vel så gøy med denne bloggen. Her har jeg flere seere enn jeg kan drømme om i et lokale.

    SvarSlett
  14. Drømmende vakkert. Som fra de nydeligste delene av Ringenes Herre-filmene...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.