mandag 22. desember 2008

Tre bilder fra virkeligheten

Sliten

Redd

Ødelagt

13 kommentarer:

  1. Det er sant at bilder kan si mye. Og disse 6 kan jo gjøre hvem som helst depressiv.

    SvarSlett
  2. Jeg føler meg litt som bladet på bilde nummer 2.

    SvarSlett
  3. Ja, vi lever i en brutal virkelighet. Jeg likte best orginalene.

    SvarSlett
  4. Sånt er det med alt levende og... vi blomstrer og dror, så gåpr det stort sett bare en vei etter det.

    SvarSlett
  5. Jeg feeder deg (med flere) via bloglines. I kveld hostet den litt slik at jeg fikk opp de 200 siste feedene på flere av dere. Jeg ble sittende å kikke igjennom alle bildene dine fortløpende, uten å lese teksten, bare overskriften, og det slo meg hvor utrolig dyktig du er. Ikke bare til å ta et og annet godt bilde, men til å ta så utrolig mange gode bilder over tid.

    En annen ting jeg vil si, siden jeg så sjelden er å finne i dette kommentarfeltet, er at det fine med bloggen din er at jeg føler ikke at jeg MÅ kommentere (selv om det nok er hyggelig for deg). Bildene står så godt alene og jeg tenker at er det kanskje også din tanke at man studerer og finner noe i dem på egen hånd. Når bilder snakker på den måten så er det vanskelig å kommentere dem annet enn teknisk, og der er jeg jo ikke særlig god.

    Men jeg vil gjerne ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år. La oss håpe at vi ikke regner bort her i Fredrikstad :)

    SvarSlett
  6. (jeg foler ikke for aa si noe, men hvis serien hadde fortsatt kunne man sett at de sorte ble til jord som nye spirer vokste opp av og det er ikke saa angstfylt lengre)

    SvarSlett
  7. Hvordan står det til med fruktbollen om dagen?

    SvarSlett
  8. Buster - kom i håg desse linjene - som ein pendant eller (mal) apropos:

    OM KRIVELIGHETEN*
    - kriveligheten
    sier du, kriveligheten
    er mye kriveligere
    enn virkeligheten, syns

    du ikke? Jo, det er vel
    så, svarer jeg, men
    virkeligheten
    er nå virkeligere

    da. Du sier: Hva
    hjelper det
    mot kriveligheten, så
    krivelig som den er!

    J.E.V
    (med ønskje om ei god jul)

    SvarSlett
  9. Flott eksponerte bilder.
    God jul ønskes deg og dine!

    SvarSlett
  10. Jeg ønsker deg og dine en riktig god julefeiring!

    :o)

    SvarSlett
  11. Meget stilig! God jul!

    SvarSlett
  12. Anne-Sophie: Jepp. Bilder kan snakke.

    Aina: Hmmm

    Joakim: Jepp. Jeg liker de positive bildene jeg også.

    Ivar: Jepp. Sånn går det. Men hør på Alter Ego.

    Sissel: Tusen takk for mange hyggelige ord. Man gjør så godt man kan. Da er det veldig tilfredstillende at det man gjør treffer noen. De fleste som leser bloggen min kommenterer ikke. Det er selvfølgelig helt greit. God jul til deg også, eller vel overstått må jeg si nå.

    Alter Ego: Du er fabelaktig!

    Sorgenfri: Fruktprosjektet ligger bokstavelig talt på is. Jeg venter på varmere dager.

    Jarle: Innertier igjen! God jul tilbake.

    Rune, John, Corvus og Geir: Takk og takk. Litt sent ønske om fortsatt god jul og hygge til dere.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.