søndag 26. april 2009

Tilbake til noe helt annet

Beyond
Soundtrack: Kampfar, I ondskapens kunst

14 kommentarer:

  1. Ååhhhå, er det frukten??? Æææsj...hvor gammel er den her? :D

    SvarSlett
  2. Jepp, det er frukten. Nå er den skikkelig motbydelig, men jeg kan jo ikke gi meg nå. Første bilde ble tatt 9. oktober.

    SvarSlett
  3. Der kom oppdateringen jeg har ventet på! Herlig!
    (Velkommen tilake foresten, du var savnet.)

    :o)

    SvarSlett
  4. Alt for kunsten. Dette er en veldig interessant serie, til tross for det "råtne" innholdet ;) Står fruktfatet på samme sted hele tiden, eller setter du det bort mellom hver fotografering?

    SvarSlett
  5. Ojojoj, eg må innrømme eg vart litt kvalm av dette...

    SvarSlett
  6. Sorgenfri: Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Eh...

    Ithil: Fatet står pakket vekk utenfor her. Jeg tar bildene ute. Råttenskap må også dokumenteres.

    Alt godt: Du er ikke alene om det :-)

    SvarSlett
  7. I dette tilfellet: an apple a day brings the doctor your way, tror jeg. Jeg var noedt til aa lese kommentarene for aa skjoenne hva dette var for noe!

    SvarSlett
  8. Takk, dette har jeg ventet på.

    Får håpe det ikke bare er meg som synes at denne bildeserien har gått fra bra til bedre fototeknisk og ikke minsts innholdsmessig ;)

    Er det noe liv nedi der?

    SvarSlett
  9. Alter: Bare det ser ekkelt ut, er det egentlig det samme hva motivet er.

    Joakim: Det har vært litt stillstand i vinter, men nå syder det og bobler av liv. Flere familier har lagt egg allerede.

    SvarSlett
  10. Det er da hyggelig.

    Måtte livet bære frukter.

    SvarSlett
  11. "Jepp, det er frukten. Nå er den skikkelig motbydelig, men jeg kan jo ikke gi meg nå."

    Har jeg gått glipp av fortsettelsen, eller ligger den på is?

    SvarSlett
  12. Titta: Nei, du har ikke gått glipp av noe. Råttenskapen ligger bokstavelig talt på is. Det kommer kanskje mer, vi får se hvordan det ser ut etterhvert.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.